Sharp Pink Pointer Dottie Dazzles: Přírodní kosmetika RYOR řada Aknestop

sobota 28. července 2012

Přírodní kosmetika RYOR řada Aknestop

Firma RYOR je na trhu už od roku 1991, založila ji ing. Eva Štěpánová a ano podle toho jména poznáte a možná budete i překvapeni, že jde o českou firmu. Navíc neprodává jen tady v ČR, ale i v zahraničí a produkty značky RYOR získali už spoustu ocenění.
Pro mě je úžasný fakt, že RYOR netestuje své produkty na zvířatech. Také nepoužívají ingredience ze zabitých zvířat, extrakty z ohrožených druhů rostlin a respektují životní prostředí.


Na jejich stránkách ryor.cz se dá najít spousta výrobků pro vaši pleť. Ovšem mě zajímá nejvíc řada Aknestop. Bohužel jsem podědila co se týče pleti snad to nejhorší, takže mě docela trápí akné. Nejdřív jsem si chtěla pořídit Biodermu, která je teď všude chválená, ale je také docela drahá a proto jsem se uchýlila k Ryoru, kde všechny přípravky z řady Aknestop koupíte za cca 550kč, což je cena, za kterou byste si z Biodermy pořídili tak jeden přípravek.

Na fotce vidíte celou řadu Aknestop, která obsahuje tyto výrobky:
(postupně budu doplňovat odkazy na výrobky a jejich recenze)

Gelová maska slupovací
Klidnící sérum antiakné
Krém s fytosfingosinem na problematickou pleť
Antiakné roll-on na problematickou pleť

Tyto přípravky jsou určené na aknózní - problematickou pleť a také k ošetřování pleti mastné. Při tomto typu pleti je největší důraz kladen na pravidelné čistění, které je důležitým základem ošetřování pleti. V přípravcích jsou využity extrakty z šalvěje, jalovce, tea tree, ale také extrakty z mořských řas a aktivní látka fytosfingosin, která má antibakteriální a protizánětlivé účinky. (zdroj: ryor.cz/cz/produkty/aknestop)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za všechny vaše komentáře ♥