Sharp Pink Pointer Dottie Dazzles: RYOR Aknestop Bylinné tonikum na problematickou pleť

pondělí 30. července 2012

RYOR Aknestop Bylinné tonikum na problematickou pleť

Druhým výrobkem, jak už název napovídá, je bylinné tonikum na problematickou pleť.

Oficiální popis produktu:
Je určeno na čištění mastné, problematické pleti s projevy akné. Extrakty ze šalvěje, jalovce a Tea tree oil mají adstringentní a protizánětlivý účinek.


Můj názor:
Nevím, jestli mám nějaké starší balení, ale moje tonikum má uplně jinou lahvičku než najdete na stránkách Ryoru, ale jinak by to mělo být uplně to samé, protože název je stejný i popis je stejný. Akorát tu co nemám, se mi líbí víc, ale to je fuk, na vzhledu přeci tak nezáleží ne? :D

Tonikum se používá na dočištění pleti. Čistím si s ním pleť ráno i večer po tom, co si pleť vyčistím čistící pěnou. Tonikum nevoní už tak hezky jako čistící pěna, ale rozhodně vůně není nijak výrazná nebo nepříjemná. Neobsahuje alkohol, takže pokud máte na obličeji nějaký čerstvý pupínek, tak nepálí. Pokud používáte i čistící pěnu, tak tonikum vám už pleť jen dočistí, protože ta pěna opravdu odstraní skoro všechen make-up.

Cena: od 79kč za 200ml

Za sebe dávám 5/5:

3 komentáře:

  1. Nejspíš si ho koupím, čtu na něj samé pozitivní recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. O tom notebooku celkem uvažuju, že bych si ho přála:) Ziaju jsem si objednala z internetu, ale seženeš ji i třeba v Tescu, Rossmannu nebo Tetě:)

    OdpovědětVymazat
  3. V recenzi mi chybí nějaký dlouhodobější účinek na pleť=)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny vaše komentáře ♥