Sharp Pink Pointer Dottie Dazzles: Amerika vs. Anglie

úterý 7. srpna 2012

Amerika vs. Anglie

Obrovský módní boom si v tomto roce zažívá anglická, častěji však americká vlajka na všech možných kouskách oblečení. Můžete si pořídit téměř cokoliv, od trička, džín, legín až po plavky. Spousta holek teď na svých blogách píše články na toto téma a tak i mě napadlo vyjádřit svůj názor. Možná se mnou většina nebudete souhlasit, protože podle toho co čtu, je můj názor docela odlišný.

Nejčastějí věta co čítávám ve článcích:
• Americkou nebo anglickou vlajku by měli nosit jenom ty, co tam někdy byli nebo tu zemi milují.

zdroj obrázku
A pak ve článku nadávají když potkají holku co je v tom oblečená od hlavy k patě, zvlášt v dnešní době, kdy se pomalu každá třetí chce stěhovat do Anglie nebo do Ameriky. Nikdy nevíte kdo tam opravdu byl nebo nebyl, tak je nehažte do jednoho pytle. Jasně můžete být "láska" na pár měsíců, ale třeba taky ne, nikdy nevíte.

Podle mě je to prostě módní trend. Stejně tak jako třeba jsou teď moderní neonový barvy, asymetrické sukně, plavky bez ramínek, květinový vzor, nevím co všechno ještě.. To co je moderní, tak se přece nejvíc nosí. Teď soudím podle toho, co se nosí nejvíc u nás. Taky k nám se módní trendy dostávají později, není se čemu divit.. Vemte si třeba květinový vzor. Myslíte, že věci s květinami nosí jenom zahradnící, milovníci květin apod? Jasně že ne. Nosí to spousta lidí co třeba do přírody ani nechodí, protože je to prostě moderní. Můžete mi tvrdit, že nosit kytky a vlajky je něco uplně jiného, ale já na to mám prostě názor takovýhle.

A pak ještě jedna, asi výmluva, proč vlajky nenosit:
• Nosí to všichni.

Vážně? Podle toho co píšou blogerky, mi to spíš příde, že to nenosí nikdo. V mojí skříni je jedno tričko s americkou vlajkou a jedny plavky a popravdě? Neměla bych si z toho nic dělat, ale plavky jsem třeba vytáhla jen jednou a to ještě při opalování na zahradě :D. Občas potkám někoho kdo má na sobě americkou vlajku, hodně lidí nosí věci z New Yorkru. Vždycky mě prolítne hlavou: "Aha, ta má džíny z NY," ale že bych nad tím fakt musela přemýšlet a hrozit se, to ne, vlastně je mi celkem jedno kdo si co nosí.

Občas taky čtu, že se američané podívují, že nosíme jejich vlajku. Nevím co je na tom pravdy, ale kdyby vy jste viděli na američanovi tričko s nápisem Prague, nepotěšilo by vás to? No nás asi jo, protože naše malá zemička by se dmula pýchou :D. Ale podle mě není tématika vlajky módní jen u nás, protože když se podíváte na weheartit.com, tak tam najdete spoustu obrázků oblečení s vlajkou a nemyslím si, že by je tam všechny nahrávaly právě holky z ČR. Nebo třeba na ebay.com si můžete koupit cokoli s vlajkou a většina toho právě pochází z ciziny.

A co říkáte na vlajky vy? :)

5 komentářů:

  1. Máš úžasný blog Dottie :)
    A děkuji za návštěvu mého,jsem ráda,že se ti článek líbil a odteď tě sleduji :)
    jinak foťák mám pouze digitální Olympus VG - 120 :)
    Ale fotí opravdu dobře :)
    Anglii miluju,tam by se mi líbilo bydlet a v Americe bych to chtěla všechno procestovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proti vlajkám nic nemám, ale když přede mnou stála holka v džínach s amerikou vlajkou, měla jí i na triku a k tomu americkej šátek, tak už to bylo trochu moc... A i teď když jsou vlajky na každym rohu i u veitnamskýho stánky, taky to tomu moc nepřidá. A měla sem v plánu napsat článek na úplně stejný téma :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa to dost paci, aj ked osobne nevlastnim ziadnu taku vec s vlajkou:D ALe uz davnejsie som si chcela kupit tricko a nejake nohavice. A zdielam rovnaky nazor, je to proste modny trend. Aj ked jedine co mi vadi, su tie neonove farby, to neznasam, kazda baba svieti na 5 kilometrov :D ale proti vlajkam nemam nic:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ještě jsem na sobě nikdy neměla českou vlajku (a ani nevím, jestli je to dobře, nebo jestli je to ostuda), ale obecně se mi "vlajkování" líbí. Proč ne?
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa to dosť páči, ale nevlastním ani jeden kúsok s vlajkami. Ale ani to nepotrebujem, nieje to naj originálnejšia vec na svete, ale je to dosť pekné.

    p.s. pekný blog, odteraz máš novú čitateľku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny vaše komentáře ♥